11/09/2013

Rain & Coffee





Godmorgon fina ni. Har ni hunnit vakna upp än eller ligger ni kvar och snoozar i sängen? ;) Oavsett vad så hoppas jag att ni har världens mysigaste lördagsmorgon! Själv vaknade  jag upp till ljudet av regn som smattrade mot rutorna och de avlägsna bryggande från vår kaffebryggare i köket -vilket måste vara bästa ackompanjemanget till en lördagsmorgon. Låg kvar en liten stund extra bland täcken, kuddar och lakan som verkar ha levt sitt eget liv under natten och bara njöt. Finns inget bättre än kaffedoft om morgonen. Även ifall jag själv inte dricker kaffe så tror jag att det påminner mig om tidiga lördagsmorgnar när man var liten och vaknade av precis samma doft.

Good morning lovelies! Are you up yet or still snoozing in bed? ;) Either way I hope you have a really cozy morning! I woke up to the sound of rain against our windows and our coffee maker brewing coffee in the kitchen - must be one of the loveliest starts to a Saturday morning.


LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar