11/06/2013

Min Zlatan



Bonjour bellissimas! Har ni haft en fin onsdag? Tänk att det redan är onsdag... hänger knappt med i veckodagarna just nu. Skyller min disorientation på förra veckans intensiva tentapluggande där liksom dagarna flöt ihop lite ;) Men från en sak till en annan, tänkte visa er en present som jag gav min hubbie på vår 4-års dag för två veckor sedan: Zlatan! Hihi, när vi träffades tyckte jag att han liknade Zlatan lite, speciellt när han log. Så det blev en lite symbolisk present och sen skadar det ju inte att man inte kan låta bli att bli glad när man går förbi en leende Zlatan i vardagsrummet ;)

Bonjour bellissimas! Hope you've all had a lovely wednesday! Above you can see what I bought for my boyfriend for our four year anniversary: a framed Zlatan ;) When we first met he reminded me a little of him, especially when he smiled.


LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar