11/25/2013

Just around the Christmas corner










Julen börjar så sakta smyga sig på här hemma, eller egentligen mest i tanken för än har det inte julpyntats det minsta -men jag tänker att till helgen och 1:a advent blir det kanske lagom att ta fram en glitterslinga eller två ;) 

Så länge förbereder jag bara lite -idag fick några hyacinter och adventsljus följa med hem. Längtar tills de slår ut. Finns inget som slår hyacintdoft tycker jag. Eller jo kanske basilika.. haha märker att jag snöat in lite på dofter men de är verkligen de bästa minnesframkallarna. Jag menar ge mig en bukett gula rosor och jag hamnar i trädgården till mitt barndomshem på en sekund. Men nu måste jag sluta skriva: min hubbie kom precis in med två koppar glögg. Dags att krypa ner i sängen framför en serie och njuta av den här dagens sista timme. Ses i morgon sötnosar!

Soon it's time for some Christmas decorating and I can't wait! Maybe I'll get started this Sunday. It's not to early right? ;) Just love this time of the year when you really can indulge in golden glitter and sparkling things everywhere without being werid ;)

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar