10/13/2013

Elle DK in every room.







Godkväll söta ni! Hoppas att ni har haft en riktigt fin helg och en mysig söndagskväll. Jag har spenderat min på ett sätt jag inte gjort på jättelänge nämligen dansandes, men mer om det sen. Först tänkte jag tipsa er om danska Elle's fantastiska 5-års jubileumsnummer som ni kan se skymtar av ovan. Ett helt fantastiskt fint nummer som fick förevigas  här hemma i både vardagsrummet och kontoret men även sovrummet ;) Ska ni köpa EN tidning den här månaden så köp denna! 

Nu: dags att avsluta den här intensiva söndagen i soffan med hubbie och en kopp te! Och på tal om dansen: herregud vad jag var dålig haha! Har inte dansat sedan gymnasiet, men tänkte att "det sitter väl i". Det gjorde det inte. Men roligt var det och framför allt skönt att äntligen få shakea bootyn efter typ världens längsta förkylning ;) Vi ses i morgon sötnosar! *Line dansar ut i vardagsrummet*

Good evening cutiepies! Hope you've all had a really lovely weekend and a cozy Sunday evening! I've been spending mine dancing but more about that later. First I wanted to show you some snapshots from Dansih Elle's amazing 5-year-jubilee-issue. Loved every single part of it -my favorites you see above! Back to dancing, the last time I danced in a dance studio was 8 years ago. I thought I still had it - I definitely did not haha! But it was soo fun and a really nice way to get som exercise so from now on Sundays will be Dancing Sundays ;)

LOVE,
LINE





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar