9/06/2013

Little pumpkin & friday flowers.



Alltså. Jag påbörjade det här inlägget för två timmar sedan, men sen kom 3 fotbollsintresserade killar hit, inklusive min man. Så jag joinade dem i soffan och såg Sverige mot Irland, åt pizza och kom med smarta kommentarer (not..hehe) Dock blir jag alltid lika rädd så fort det blir mål, jag är liksom aldrig beredd på skriken som det brukar ges upphov till då ;) Men från fotboll till det jag egentligen skulle skriva om -det är fredag och utsikten i vårt vardagsrum ser ut som ovan. Nyinköpta lila rosor, tända ljus och en liten pumpa. Sweet as that! 

Finally Friday! I've celebrated mine with buying new roses and a little pumpkin to decorate our living room table with. And oh, I've also watched some football with my hubbie and his friends -soo cozy to eat pizza and watch Zlatan ;)


LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar