9/29/2013

Back to school -exams & Tommy Hilfiger







Älskar Tommy Hilfigers höstkampanj! 

Bonjour mon bebes! Long time no see :( Har under veckan haft en tenta som tagit upp all min tid -men nu är den äntligen avklarad and I'm back in business ;) Eller riktigt back in business är jag faktiskt inte, det började med en kliande känsla i halsen igår och har nu utvecklats till katastrofalt halsont. Soffan, te och aktiviteter som inte kräver någon fysisk ansträngning har nu utordnats av doktorn  och jag måste erkänna att jag är ganska så bitter... Det är inte kul att bli supersjuk två gånger på en månad och den veckan man är frisk så har man en tenta och behöver typ bete sig som man gör när man är sjuk: sitta still och läsa. 
Varenda liten cell i mig skriker efter ett tufft pass på gymmet, en lång powerwalk eller bara förmånen att kunna prata normalt utan hostattacker. Det enda ljuset i tunneln är iaf att nu får jag mer tid att blogga -för det är trots allt en aktivitet som passar bra när man är sjuk, så se fram emot en vecka fylld med nya inlägg! 

Nu ska jag se om jag vågar mig ut, har ett apotek att raida.. Och just det, hoppas allt är bra med er och att ni är pigga och krya! Om inte så skickar jag massor med förkylningssympati 

Bonjour mon bebes! Long time no see :( I've been busy studying for my first exam i Strategic Communication this last week -but now I'm finally done and keeping my fingers crossed I made it ;) Now I'm going to raid the drug store -got a really bad cold you see... uhhuu.. 

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar