8/24/2013

Weekend plans and popcorn cravings.



Skjorta: J.Crew, Byxor: Filippa K.

Hej bellissimas! Hoppas att ni har en supermysig helg framför er :) För min del kommer jag nog spendera ganska mycket tid inne på kontoret. Dock brukar jag ju inte sitta på golvet, utan på en stol vid skrivbordet, men bilderna blev lite bättre såhär ;) Och så ska jag se ifall jag kan lyckas övertala min hubbie om ett biobesök. Har grava popcornscravings och så vill jag se Woody's nya: Blue Jasmine. Den verkar fin och Woody Allen-aktig ;)

Ciao bellissimas! Hope you're having a fab weekend :) It looks like I'm going to spend some hours in the office, just like above, but at my desk ;) And maybe there's room for a movienight tonight I happen to have some serious popcorn cravings and this movie seams to be the perfect match for a big jar of popcorn ;)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar