8/20/2013

Lauren Conrad and some Caramel Frapino






Åh, så jäkla söt Lauren Conrad är på de här bilderna i sina prickiga skjortor! Känner att jag gjorde rätt val när jag beställde hem mina från J.Crew ;) Hoppas att ni har haft en riktigt fin start på er tisdag! Idag har jag spenderat en stor del av dagen på stan, spanat in fina höstnyheter och sprungit in i min fina Jessie vilket ledde till en mysig spontanlunch och promenad med dessert i form av caramel frapino hos Espresso House. Jag är helt hooked på dem. Så. Himla. Goda. Perfekt drink för någon som inte gillar rent kaffe, men älskar drycker med lite smak av det ;) 

How cute isn't Lauren Conrad in these pics? Just love her dotted shirts -makes me very satisfyed with my new J.Crew buys ;) Hope you're all having an amazing tuesday! I've spent some hours out and about the city, meeting up my sweet Jessie for a lunch and a walk and then a caramel frapino for dessert ;)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar