8/05/2013

Beach days and purple beauties.


De här lila små skönheterna klickade jag hem från Topshop för någon vecka sedan och nu står de alltså här på mitt skrivbord, för att förhoppningsvis väldigt snart sitta på mina fötter ;) 

Hoppas att ni haft en fin helg bellissimas! Den här sommaren har verkligen varit magiskt tycker jag! Vi spenderade vår helg ute på landet med hela familjen: grillade och drack vin, badade och cyklade dressin. Så nu känner jag mig verkligen redo för en ny vecka, och så ser jag såklart fram emot nästa helg som bjuder på både modemässa och inflyttningsfest!

Ha en underbar måndag söta!

I bought these lovely purple beauties from Topshop a week ago and now they're waiting on my desk for me to wear them with a cute dress and a bellini in my hand ;)

 Hope you all had a wonderful weekend! This summer has so far been amazing I think! I spent my weekend hanging out with my family and hubbie at the countryside - barbecuing and wine drinking, sunbathing and roadtripping ;) So now I'm really ready for a new week -and of course looking forward to the next weekend were fashionweek and a housewarming party is waiting!

Have a lovely monday bellissimas!


LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar