7/25/2013

Roses, lavender & sweet peas.




Hej cutiepies! Hoppas att ni har haft en utomordentligt fin torsdag, trots att det regnat och allt idag :) (vilket jag iofs bara tycker är mysigt...) Själv har jag spenderat min torsdag först på gymmet och sedan hemma hos mammi som tagit med sig världens vackraste bukett till mig från landet. Rosor, lavendel &  luktärter -den doftar verkligen ljuvligt! Förutom blomdoftande så har jag bläddrat i gamla fotoalbum och blivit lite sådär lagom nostalgiskt varm i hjärtat. Tänkte visa er några bilder på mini-Line i morgon ;)

Hi cutiepies! Hope your enjoying your thursday folks ;) I've spent mine at the gym and at my mamas house. She brought me the beautiful bouquet of wild flowers which she picked for my at our country cabin. Roses, lavender & sweat peas.

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar