7/28/2013

Lazy days

Bild: från @themanylivesofline  instagram -yes nu finns jag där också, följ mig gärna :)!
I'm now on instagram folks, feel free to follow me @themanylivesofline :)!

Ciao bellas! Hoppas att ni har haft en skön sommarhelg :) Min har spenderats på bio, i parken, på stranden & på uteserveringen - bästa ställena att spendera en helg tycker jag. 
På bio såg vi "Känn ingen sorg" som var gåshudsbra, i parken läste vi tidningar (bild) och tittade på "blomsterprakten" för att citera två söta äldre damer. På uteserveringen åt vi italiensk mat och drack vitt vin -tastyliscious och på stranden tillbringade jag min söndag med min fina Jessie, tidningar och massor med vatten. Det var min helg det! 

Ciao bellas! Hope you all had a wonderful summersweekend :) I've spent mine at the cinema, in the park, at the beach and at the restaurant -the best way to spend a weekend according to me ;) 

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar