3/13/2013

Wednesday.


Bonjour bloggen! Här ligger jag i sängen och är så glad och trött som man kan bli när man haft en tenta. Själva tentan kanske inte var så mycket att vara glad över, men oavsett vad så är det alltid så himla skönt  när man väl har skrivit dem. Då har man liksom gjort sitt bästa och kan bara be och hålla tummarna för att det ska gå vägen ;) Efter 4,5 timmar med total anspänning kom min fina mammi och hämtade upp mig i skolan för att sedan tillbringa kvällen med henne mina syskon. Fotoalbumsbläddrande och supergod mat -hade världens mysigaste kväll med världens finaste familj! Nu är jag hemma och resten av kvällen tänkte jag tillbringa med min fina man och någon bra serie:) Och i morgon väntar en hel dag av ledighet :) 

Ciao bellissimas! After spending my day writning an exam my mami picked me up at school to have dinner at her house with my siblings -had the best time ever, just love hanging out with my family, flickering through photoalbums and eating delicious food... and now I'm at home planning to spend the rest of the evening with my lovely hubbie :)

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar