3/04/2013

Style it pretty!







Lite stil-inspo såhär en måndagskväll är väl aldrig fel?;) I vår vill jag klä mig i mönstrade toppar, grått + armygrönt, i fina tunna vita t-shirtar och dekorera med halsband i strass och sidenband.

HEJ! Förresten ;) Har ni haft en fin helg? Min var tänkt att spenderas med näsan i skolboken, vilket det inte blev så mycket av, utan istället har vi möbelshoppat ute på Österlen igår -så nu bor här 2 st nya fåtöljer, en kristallampa och en spegel och jag är redan kär i alltihop ;) 

Plugg har det däremot blivit idag, men snart tänkte jag avrunda och istället avsluta kvällen med en kopp te och någon bra serie :)
Ha en fin kväll sötnosar!

A little style-inspo is never wrong right? ;) This spring I want to dress in patterned tops, grey + army, in white sheer t-shirts decorated with rhinestone necklaces.

LOVE,
LINE



2 kommentarer: