12/20/2012

Feeling Christmassy...


Hej fina ni! Nu börjar julen verkligen kännas här hemma -hyacinter, amaryllis, glitter och ljusslingor i varje litet hörn. Och varje morgon när jag vaknar och öppnar dörren till vårt sovrum möts jag av världens finaste julgran -vår första! Om en liten stund ska jag bege mig till terminens sista föreläsning, sedan ska helgen spenderas en hel del på jobb, men även med nära och kära, julpyssel och paketinslagning. ...Sen tänkte jag även hinna med och läsa alla tjocka modemagasin (som den ni skymtar ovan) som omväxling till alla tjocka skolböcker liksom ;)

Stor julig kram,
Line

Bonjour lovlies! I'm feeling really Christmassy here today and just love the feeling of it! Soon I'm going to head of to school for my last lecture before Christmas, and then I'm going to spend my weekend with dear & near, wrapping Christmas gifts and just enjoy the magical days before Christmas.

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar