11/09/2012

Flowers Flowers Flowers -let's start this day with some art!


Jag brukar ofta gå förbi ett mysigt litet galleri här i Lund som heter "Ängeln" som alltid har så fina tavlor. En konstnär vars tavlor alltid får mig att kika in lite extra är Tove Andresens färgstarka blomsterbuketter. Så gissa om jag blev glad när min mamma berättade att de vill köpa en ny tavla och jag kunde tipsa om om mina favoriter.  Hon älskade också dem och nu hänger en fin riktigt varm rosa tavla hemma hos dem :)! 

In my town there's a cute little gallery which I often walk by, and when I do I always fall in love with Tove Andresens colorful paintings. So guess if I knew which artist to recommend when my mum told me she wanted to buy a new painting ;) So, now there's a beautiful pink boquet-painting hanging in her livingroom, which I looove to lay my eyes on while visiting her ;)




Pretty paintings right? :p

Ha en fin dag sötnosar!
Wish you a lovely day lovlies!

XOXO,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar