11/12/2012

Blue, green and red Christmas Tree!


Vaknade just med huvudet i skolböckerna i sängen... Dags att ta en pluggpaus med andra ord ;) Man blir så himla trött nu när det är så mörkt ute... hann även med en runda till gymmet vilket resulterat i en väldigt avslappnad men sååå trött Line.. Men efter lite te, clementin och bloggläsande så får jag väl ge mig på det igen.. :) 

Kan även meddela att jag är oerhört julgranspepp, då jag och vi, för första gången sen vi flyttat hemifrån ska vara innehavare av en alldeles egen julgran! Har bunkrat upp med massor av fina julgranskulor, som de på bilden ovan! (köpta på Udda Tina!) Silver, grönt och blått och så klart lite rött är tänkt som tema. Åh, jag är en sån jul-lover:p 

Kram & ha en fiiin kväll!

Just woke up with my head in my schoolbooks in bed... time for a break ;)! I can't wait for Christmas this year: 1 -it's the first Christmas together in our apartment, 2 - we will be proud owners of our very first Christmas Tree!!! I've already found my self the cutest little decorations which you can see above,  and the theme for our Christmas Tree will be silver, green, blue and of course some red decorations. Oh, I'm such a Christmas-lover :p

Have a lovely night,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar