11/14/2012

Bell jar!



Godkväll söta ni! Hoppas allt är bra med er:) Själv har jag det mysigt här hemma, har precis skrivit klart en grej till skolan och min pojkvän är i extas tack vare Zlatan. Jag var också i extas -när han tog av sig tröjan hihi :p. Ovan ser ni ett litet stilleben a la Line. Har velat ha en sådan där glaskupa med spegelbotten hur länge som helst och när jag äntligen inhandlade en, visste jag direkt vad som skulle få rymmas i den, nämligen maccaronlådan från Ladurée, en ametist som var min skatt när jag var liten och ett färgstarkt nagellack från Essie!

Nu: Hart of Dixie!

Good evening lovelies! Hope you're all having a nice evening :) I'm chilling in the sofa next to my man which has been screaming and jumping all night because of Zlatan haha ;) 

Above you can see a new purchase in the shape of a bell jar, looove it! Looks soo pretty with the box from Ladurée, amethyst and nailpolish from Essie ;)

Now: Hart of Dixie!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar