10/13/2012

Nordal!


Hej raringar! Har ni en fin lördag? Min har spenderats större delen på jobbet:) På tal om jobbet så tänkte bjuda på lite Nordal-inspiration idag:) Jag är alldeles, fullkomligt, totalt kär i det danska märket som är riktigt bra på att få nya saker att se gamla och charmiga ut -just the way I like it. Och danskt. Kollaget kommer från Udda Tinas blogg som jag skrivit i snart en månad nu -tiden går så fort! Kika gärna in! 

Stor lördagskram,
Line

Hi sweets! Hope your having a really nice saturday:) I've spent mine at work :) Above you can see a collage, which I made for Udda Tinas blog, (the interiorshop I work in). Everything is from Nordal and I totally love it. Dansih, rustic and vintage-looking!

Love,
Line

2 kommentarer:

  1. HO!HO! Kul att du är tillbaka! Har saknat dig.Kram från Maggan

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja, jag ska försöka hålla mig kvar;) Kram!

    SvaraRadera