6/03/2012

Time's on your side honey..

Igår för 23 år sedan blev ett ungt par föräldrar för första gången med resultatet: moi! För att fira detta faktum bjöd vi hem våra familjer på födelsedagskalas och inflyttningsmingel. Men först började vi med frukost på sängen och min pojkvän överraskade mig med alla tjejers dröm -ett svart paket med sidenband från Net-a-porter.
Yesterday, 23 years ago a young couple became parents for the very first time, which resulted in: moi! To celebrate this very special day, we invited our families for a birthdayparty at our apartment. But before all the guests came, my boyfriend made me breakfast in bed and spoiled me with the prettiest watch ever...

...och inuti låg världens finaste, jag menar verkligen världens finaste klocka från Michael Kors.
...this one, from Michael Kors. Michael Kors is a genius. 

Födelsedagsbarnet i vår nya lägenhet. Jag älskar vår marmortrappa och guldspegel!! (hihi skoja bara, bild från Grand senare på kvällen:P)
The birthday kid in our new apartment. I just love the stairs and golden mirror! (just kidding, this is actually from later in the evening at Grand Hotel:P)

Såhär ser det däremot ut hemma hos oss! Massor med familj, barn och paket. Och en pytteliten soffa.
But it definitely looks like this at our place -lot's of family, kids and presents! And a tiny, tiny couch.

Först hade jag inte tänkt ha tårta. Men sen hittade jag de här ljusen på ICA och då kändes det som ett måste. Rosa glitterljus matchade ju min klänning perfekt;)
When I found these pink, sparkling candles I just new I had to serve cake. Actually that's the only reason why I did. I mean, can you find any better accessory to my dress?;)

Efter kalaset, kröp vi ner i sängen för en tupplur. Sen gick vi yrvakna till Grand och åt världens godaste kött och bara mös. Så himla fin födelsedag!!
After the party, we cuddle up in bed and slept for a while, to then make a drowsy entrance at Grand Hotel to eat the most delicious meal ever. Top notch birthday!!

LOVE,
LINE





2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! Fantastiskt fin klänning:)

    SvaraRadera
  2. Tack söta du:)! Åh, jag älskar denna Topshop-bakelse till klänning -sequins are a girls best friend;)

    Kram,
    Line

    SvaraRadera