5/21/2012

Utflykter och inköp





Idag har varit en dag full av inspiration då jag och min chef åkt över hela sommarskåne till Osby för inköp hos Olsson & Jensen och Affari. Och åh vad fina saker de hade! Importerade vintagemöbler från Indien som verkligen skrek "köp oss!!" (vilket vi också gjorde;)), charmiga lampskärmar från Olsson & Jensen och ljushållare som man aldrig kan få för många av á la Affari. I showroomet hade de marockanska brickbord fyllda till bredden med ljushållare i alla möjliga färger. Det vill jag också ha -så himla snyggt -se den översta bilden!! En väldigt trevlig utflykt -men mitt inredningstema för dagen slutade inte där, för direkt när jag kom hem satte jag och min M oss i bilen för att åka och hämta ett tv-bord från Bali. Fast vi hämtade det i Fosie. Lite mindre exotiskt kanske ;) ...men ja, det är också himla snyggt. Nu ska jag ägna mig åt den mycket trevliga hobbyn: tidningsbläddrande :) Ha en fin kväll bellissimas! 

Today me and my boss been visiting the headquarters of Affari and Olsson & Jensen to check out and order the news for fall. And oh my how lovely things! Vintage indian furniture, lovely lampshades from Olsson & Jensen and adorable candleholders from Affari. Can you imagine my inner shopaholic going nuts?:P Now it's time for some serious magazine-flickering;) See you soon!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar