5/27/2012

Sunday.




Bonjour!
Inledde dagen med någon timme i sängen med vår spillrans nya prenumeration på DN. Har alltid tänkt att det är just DN jag vill prenumerera på när jag väl blir så pass vuxen att skriva upp mig på en prenumeration. Och nu kan man väl ändå säga att jag är det. Med sambo och allt;) På bild numero dos ser ni mitt nattduksbord som kommer från Udda Tina, likaså tofsen. Vasen kommer från DAY, syréenkvisten från innergården (I'm bad!) och lampan från Ikea. Och så böckerna, har bara läst några sidor av Stockholm rosé och än kan jag iaf inte säga att jag skulle rekommendera den. Men den är iaf fin att titta på;) Nu ska jag bege mig ut till världens finaste mammi och fira morsdag. Vi hörs snart!

Bonjour!
Started the day reading the magazine in bed. Just loooove DN! On pic numero uno you can see my nightstand which is from Udda Tina aswell as the tassle. The vase is from DAY and the flowers from our backyard (I'm bad!) The lampstand is from IKEA and the book Stockholm rosé is not the best book I've read, but sure is pretty to look at;) Now I'm off celebrating my lovely mami -it's mothersday today in Sweden:) Talk to you soon!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar