5/14/2012

Leather and lace

Blå jacka och paljettclutch!
Blue jacket and sequinclutch!

Vit skjorta och guldklocka!
White shirt and goldwatch!

Spets och skinnjacka!
Leather and lace!

Svart och vitt!
Black and white!

....Några snygga outfit-combos såhär om måndagskvällen är väl aldrig fel?;) Skulle kunna ha på mig allt ovan, men kanske speciellt outfit nr 1, sååå himla snygg!! 

Hej mina vänner! Hoppas att er vecka har börjat bra:) Min har inletts med några timmars jobb och  nu sitter jag i soffan och har precis ätit panerad torsk med potatis och gräddfil -somrigt & gott! Snart kommer min darling hem från träning. Vi hade världens skönaste söndag igår - åt Nyhetsmorgon-frukost, gick en långpromenad och fikade på St:Jacobs och åt Vespa-pizza i sängen framför "How I met your mother" Sånt som man liksom får unna sig på söndagar;)

...Some really nice outfits could never be wrong right?;) I especially like numero uno! It's smashing:

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar