5/25/2012

It's just something in the air. Summer!






Efter en underbar dag på jobbet sitter jag nu på köksgolvet och dj.ar (ja, jag är fullt medveten om föregående menings något märkliga avslut:P) medan min man lagar hamburgare och är allmänt fin. Jag älskar att sommaren är här och att jag snart fyller år och att jag snart har fler fräknar på näsan och att jag häromdagen satt på en uterservering med fina vänner och det kändes som att vi var någonstans runt Medelhavet men egentligen var vi någonstans runt lilla torg ;) Sommaren är allt fin den, så därför får ni några sommarbilder av mig. Sommar för mig i 5 bilder. Riviera. Middagsfin & skratt. Romantik och solnedgångar. Poolhäng. Kärlek.


After a lovely day at work I'm now hanging out in the kitchen with my hubbie. He's cooking hamburgers and I'm dj:ing from the floor;) I just love that summer's here so, todays post has to be some pictures of summer. The riviera. Laughter. Sunsets and prosecco. Hanging by the pool. Love and flowers.

LOVE,
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar