5/10/2012

Days like these





Idag har jag haft en sådan där sjukt skönt underbart lugn dag som man bara behöver ibland. Inledde dagen med att min fina mormor och morfar kom på besök - vi åt räkmackor från Mormors bageri (passande namn yes sir!) och drack kaffe och så planterade vi om mitt apelsinträd som jag och mormor planterade när jag var sex. Känns fint att ha ett träd med en historia. Även ifall det kanske inte är det vackraste trädet i andras ögon, så kan jag definitivt se skönheten i det;) Sen kom pappsen hit och hämtade upp mig för en fika. Vi satt på en uteservering under tak medan regnet öste ner. Jag åt kärleksmums och drack en varm choklad. Och så pratade vi om livet och sånt ni vet. Sjukt mysigt! Sen mötte jag upp den andra mannen i mitt liv och lagade lite mat med honom innan han begav sig till sin träning. Då passade jag på att läsa tidningar och somna lite i sängen. Himla fin torsdag! Stor kram, Line

Today's been an really cozy Thursday - had coffee in the morning with my grandpa's, then met up my dad for some hot chocolate at a café while the rain were pouring down. And now I think it's time for yet another episode of Gossip Girl in bed. Love days like these!

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar