4/23/2012

Creme, white and dark blue





3 bilder som inspirerar mig väldigt mycket just nu. Creme-färgade fasader, pioner och mörkblått. LOOOVE IT!
3 pictures that really inspire me att the moment. Creme-fasades, peonies and dark blue. LOOOVE IT!

Hej mina raringar! Har ni haft en fin måndag? Jag har spenderat min i Malmö och Udda Tinas nya butik som slår upp portarna på torsdag kväll i den här veckan! Så himla fint är där:) Nu är jag däremot ledig och kröp ner i sängen efter jobbet och såg ett avsnitt av Stylisterna, känns som det kommer bli väldigt svårt att slita mig från skön, skön säng. Men det står träning och tvätt på agendan så jag måste väl;) Hörs snart! PUSS 
Hey cupcakes! Have you had a nice Monday? I've been spending mine in Malmö, at Udda Tina, preparing for the grand opening this Thursday! Soo excited:)! After work I cuddled up in bed to watch some tv on the net and now I find it really hard to leave... But oh, I have to... The gym and washing clothes is written in my agenda, and I guess you write those things down to do them, right?:P

LOVE,
LINE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar