4/13/2012

A colourful weekend!


Ciao bellissimas! Hoppas allt är bra med er:) Idag tänkte jag bjuda på en färgklick i form av Nordals fantastiska ljusstakar. Jag tänkte faktiskt införskaffa mig en alldeles egen i morgon. På Udda Tina förstås;) Och en lampa, och dörrknoppar och en skål... Hihi det är farligt att jobba i en butik med så mycket fint. Speciellt när man ska inreda en alldeles ny lägenhet;) Igår precis innan vi skulle sova frågade jag min kära pojkvän "Älskling, vilket färgtema tycker du vi ska ha i sovrummet, blått kanske?" Sen började båda två gapskratta. Ibland blir det helt lite inrednings-overload i mitt huvud. Men vet ni vad? Jag tror det kommer att bli väldigt fint!  Och ja, vi valde blått:P Stor kram på er!

Ciao bellissimas! The weekend is finally here:)! And today I'm  spreading some colour with Nordals amazing candlesticks. Don't you just loove them? I think I'm going to buy one of them tomorrow, from the store I work in. One in blue. Because yesterday me and my hubbie decided to have blue as the theme-colour of our bedroom;)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar