3/25/2012

Lingering Lingerie by Katarina Nyman


Åh, hur fin är den inte? Tidigare kände jag bara till Katarina Nyman i form av en underbar tvål hon står bakom som min mammi har hemma hos sig. I jakt på denna tvål (vill väldigt gärna ha en i mitt nya badrum) så hittade jag hennes hemsida som var fylld med världens vackraste underkläder. Kika in och bli kära ni också;)! Nu ska jag gå en promenad med min hubbie, besöka gymmet och sen får vi se vad resten av denna sommarsöndag (för ni har väl ställt fram klockan ;)) har att bjuda på! Stor kram på er!

Bonjour mon cheries! I have a confession to make - I'm head over heal in love... In a bra... Designed by swedish Katarina Nyman it just seduced me with it's lace, bow and romantic feel. Don't you just love it? You can visit her website here! Now we're talking a walk and then we're planning to hit the gym, then will see what this lovley Sunday has in stor for us;) 

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar