3/05/2012

By Malene Birgers vår!

Hej sötnosar! Kom hem från jobb på By Malene Birger för några timmar sedan och sitter nu i soffan med en kopp te och laddar upp inför ett gym-besök. Tog lite bilder på By Malene Birgers FANTASTISKA vårkollektion som jag tänkte dela med mig av här på bloggen:)
Bonjour chéries! Just came home from working at by Malene Birger and I'm now enjoying a cup of tea before heading to the gym. I snapped some pictures of the AMAZING by Malene Birger-collection, which you can view above and below;)

Glitter Glitter bling bling;)


Grönt, cerise, marinblått lyser upp i en vårgarderob.
Green, cerise and blue makes your spring-wardrobe sparkle.

Vårens it-jacka!
Springs it-jacket!

CERISE

...och så avslutar vi med några riktigt fina accessoarer. Kudden och mobilhållaren är mina favoriter!
...and then we end it with some adorable accessories. The pillow and mobile-holder are my favorites!

LOVE,
LINE




2 kommentarer:

  1. Åh, jag fullkomligt älskar hela vårkollektionen med alla fina färger, paljetter och skinndetaljer. Har redan införskaffat mig några godbitar men I just can´t get enough!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det förstår jag;) Den här kollektionen är verkligen hur fin som helst:)

    Stor kram,
    Line

    SvaraRadera