3/29/2012

Family and peonies!



Bonjour beauties! Den här dagen börjar vi med mina favoritblommor (Pioner!) i min favoritfärg (rosa!) som just nu står i fönsterkarmen och sprider vardagslycka:)

 På tal om lycka är så himla glad och tacksam för min fina familj, släkt och pojkvän som ställer upp så mycket för mig på alla möjliga vis. Tack!!! Ni är bäst   Idag tänkte jag fixa lite här hemma och sedan kanske bege mig till gymmet om jag orkar. Idag är jag nämligen ledig och inledde dagen tidigt med utflytt av min gamla lägenhet. Jag och pappsen bar ut flyttlådor, säng, soffa, byrå etc. Så nu är den alldeles tom så att den ekar och snart städad och fin till nästa hyresgäst. På måndag flyttar vi! Åh, jag längtar så!!

Bonjour beauties! Let's begin this day with my favorite flowers (peonies!) in my favorite colour (pink!) I bought these last week in Copenhagen and they're still hanging on, impressive;) Today me and my dad have been moving everything out from my apartment and now it's completely empty and soon clean enough for a new tenant. And on Monday me and my hubbie will move to a big a charming apartment on the other side of town. Can't wait!!! I'm so thankful for my sweet family and boyfriend who are always there to help in many different kind of way, love you guys soo much!  Now, I think I'll head of for the gym, if I don't fall asleep in my bed. Moving can be very tiring;)

LOVE,
LINE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar