3/18/2012

Bella Donna - Jessica Stam



Ciao Bellinas! Hoppas att ni har en mysig söndag fina läsare:) Min har ägnats åt flyttpack -idag var det köket som fick packas ner. Efter oändliga mängder tidningspapper och några timmar fick det plats i 5 flyttlådor. Kvällen däremot tänkte jag ägna åt lite mysigare söndagsvanor såsom tidningsläsande, matlagning och såklart bloggande:) Idag bjuder jag på ett Jessica Stam-kollage. Den kanadensiska skönheten är min absoluta favoritmodell och är just nu aktuell på Australienska Harpers Bazaars omslag (se bilden i mitten) så imorgon tror jag minsann det får bli en liten Get Her Style -Jessica Stam;)
Stor kram på er!
Ciao Bellinas! Hope you're all having a cozy Sunday:) Today I've been squeezing down my kitchen into five boxes -as we're soon moving! Pheww -got me really tired... Soo the rest of this Sunday I'm going to spend in my sofa reading magazines and blogging:) I just love miss Jessica Stam -the Canadian beauty is my favorite model and can be seen on the cover of Australina Harpers Bazaar this month! 

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar