2/21/2012

Twinkle twinkle little star


Hej sötnosar! Så...  Här har ni resultatet från gårdagens glitterprojekt: glittrigt nagellack blev det! Så nu glimmrar & glittrar det på både naglar & tår och jag är hur nöjd som helst;) Idag har jag haft en fantastisk fin eftermiddag som inleddes med semlor som mitt hjärta köpt med sig hem från jobbet, det är visst fettisdagen idag, vilket jag hade glömt... Så det var en trevlig överraskning:)  Sen gick vi en långpromenad genom Lund, under den rosa himlen och kikade på vår nya lägenhet. Och allt kändes lite ja, magiskt;) Nu blir det tidningar, bloggar och snart Top Model, -fin tisdag! Stor kram!
Hey amores! Soo..my glittery-project from yesterday was home made glitter-polish:) And I just loove my glittery fingers & toes. I've hade the loveliest afternoon today: pastries, walks under the pink sky and visiting our new apartment. And now it's time for blogs and magazines and soon Top Model:)

LOVE,
LINE


4 kommentarer:

  1. Underbar ring!! Är det en förlovningsring? :)

    SvaraRadera
  2. Tack:) Jag älskar den! Men det är ingen förlovnigsring, utan mer en kärleksring - fick den på Alla hjärtansdag förra året;)

    Ha en fin dag!

    Kram,
    Line

    SvaraRadera
  3. Såååå fin blogg du har och du skriver verkligen jätte fint! Såg att du lagt upp en bild tidigare på ett strass halsband! Har du något förslag vart man kan köpa liknande som inte är så dyra?;) Tänker mig lite vintage stil. Har letat överallt men hittar inga fina. Kram Ingrid

    SvaraRadera
  4. Hej Ingrid:)! Tack, vad glad jag blir:) Mitt halsband inhandlades i en vintagebutik som heter "Eva Engel Persson"på Lilla Fiskaregatan här i Lund som är alldeles utmärkt om man letar efter strass-smycken. Nu vet jag ju inte riktigt var du bor men här i Skåne skulle jag först och främst rekommendera butiken här i Lund och sen "Chique" som ligger på Kärleksgatan i Malmö. Så helt enkelt: finkamma igenom alla secondhand och vintage-butiker så hittar du förhoppningsvis snart något:) Sen finns detta också på Cocoo.se:

    http://www.cocoo.se/web/article.asp?artID=13664

    Sött tycker jag!

    Kram,
    Line

    SvaraRadera