2/11/2012

SPRING SPRING SPRING FLING

...Några grader varmare och jag hade velat ha på mig allt i kollaget ovan;) Puderrosa och blått är aldrig fel, inte heller guldgnistrande smycken eller retro-solglasögon;)

BONJOUR SÖTNOSAR! Hur är det med er en lördag som denna? Hoppas allt bra! Själv sitter jag i soffan med lappis i knäet och lyssnar på min nya playlist (som pojkvännen ackompanjerat ihop ♥) samtidigt som jag uppdaterat mig om vad som hänt i bloggosfären - och det är ju ganska mycket om man följer så många bloggar som jag gör hihi;) Idag har jag annars passat på att jobba extra i mysiga inredningsbutiken Udda Tina och därefter tagit en fika på stan och inhandlat den obligatoriska "helg-tidningen", den här gången blev det V.S :) Nu ska vi titta i min italienska kokbok och bestämma oss för något gott att laga till ikväll;) Ha en fin kväll amores, ses imorgon:)

...A few degrees higher outside and I would wear everything in the collage above;) Powder-pink and blue is always a good combination, aswell as gold-glimmering jewelry and retro-sunglasses;)

BONJOUR BELLISSIMAS! Hope you're all having a wonderful Saturday:) I'm sitting here in my sofa, listening to some good music my boyfriend put into our brand new playlist, flickering through some of my favorite blogs;) Earlier today I worked in the lovely interiorshop Udda Tina and afterwards had some coffee with my boyfriend. Now we're going to look in my Italian cookbook to see if we can find some inspiration for tonights dinner -which I'm pretty sure we will!;) Have a lovely evening & see you tomorrow!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar