2/27/2012

Noa Noa - A Journal On Romance








Noa Noas lookbook-tidning som finns ute i butikerna just nu är så himla fin att jag var tvungen att dela med mig lite av innehållet;) Våren & sommaren ser riktigt fin ut på Noa Noa. Jag kommer ihåg min första Noa Noa-klänning som jag fick av min mamma i födelsedagspresent när jag fyllde 16. Med crémefärgad botten och tunna röda rutor och ett mintfärgat band i midjan kände jag mig som en filmstjärna från femtiotalet den sommaren. Måste leta upp den igen! Nu däremot ska jag iväg till gymmet och crossatraina lite;) Sen blir det spagetti Bolognese när pojkvännen kommit hem från träningen:) Stor kram!
Noa Noa's lookbook-magazine is just magnificent! Soo I really had to share the pictures above with you;) Noa Noa makes the prettiest dresses and I can still remember the feeling of my first- which I got when I turned sixteen, and felt like a moviestar in! Have to find it again:) Now: I'm of to the gym and then I'm going to make pasta Bolognese for me and my man;)

LOVE,
LINE



2 kommentarer: