2/17/2012

A glittery statement

Om man bläddra igenom vårens modemagasin dyker det upp massor med glitter och strass-halsband -gärna i flera lager till en i övrigt enkel outfit. Jag är så himla glad över mitt vintage strasshalsband som min kära pojkvän var trendkänslig nog att köpa till mig;) I vår tänker jag bära det till en enkel vit t-shirt eller klänning och låta halsbandet do the talking så att säga;) Hos Jil Sander hittar ni dessa tre godbitar, men vill ni komma undan lite billigare är en tur inom en vintage eller second hand butik mitt tips;) Stor kram!
If you flicker through some fashion magazines you'll find many glittery jewelry combined with a simple outfit. I'm soo happy for my vintage necklace above, which my sweet boyfriend bought for me:) This spring I'm going to wear it to a simple white t-shirt or dress and let the necklace do the talking so to speak;) At Jil Sander you'll find these three adorable pieces but I really recommend a visit to a vintage & second hand store for some great jewelry finds;) Big hug!
LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar