2/22/2012

Frieda and Nellie



Frieda and Nellie, eller rättare sagt tjejerna Sarah & Stacy som ligger bakom märket, gör fantastiskt fina friendship-bracelets med vintagestrass. Och jag vill verkligen, verkligen ha ett alldeles eget på min handled. Det kanske är dags att ta fram min kreativa-pysselsida igen;) På tal om pyssel, så har jag precis tagit ut en plåt med inget mindre än mina allra första cupcakes, som när de svalnat ska få en krämig chokladfrosting över sig. Och så cocos på toppen. De doftar så himla gott i hela lägenheten nu, och så har jag öppnat fönsterna så att regndoften utanför blandas med chokladdoften här inne. En oväntad men underbar doftkombination. Kanske ett nytt doftljus för Voluspa - Rainy chocolate/coconut-cupcake. Hihi. Hoppas ni har en mysig kväll sötnosar! Ses imorgon
Frieda and Nellie, or to be more correct Sarah & Stacy are the two girls behind the adorable brand who makes have-to-have friendship-bracelets with glimmering details which you can see above. And I really, really want one (ore many) of their bracelets around my vrist. Maybe it's time for me to bring out my creative-side;)  Talking about creative - I just made my very first cupcakes - chocolate with cocoa & coconut-frosting and they smell amazing;) Hope you're all having a lovely evening

LOVE,
LINE


2 kommentarer:

  1. åå de er fantastiske! jeg har laget flere friendship bracelets selv, blir en addiction :)

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Det måste jag också lära mig nu!! Vilken fin blogg du har förresten:)!

    STOR KRAM,
    LINE

    SvaraRadera