1/24/2012

Tingling Tuesday


Hej sockerbitar! Hur har ni det hemma i sofforna? Jag har det bra här i min säng med laptopen i knät. Idag har varit en dag med väldigt många positiva besked, som att jag klarade mitt senaste matteprov tex;) Nu är det bara ett slutprov kvar and then I'm done. Så för att fira en bra tisdag tycker jag vi avslutar med det mysigaste jag vet, nämligen tända ljus. Alla ovan kommer från ILVA och påminner mig om att ett besök dit snarast är ett måste;) Hihi, sov gott finisar!
Hey sugarcakes! Hope you're having a good time in your sofas:) I've cuddled up in bed next to my hubbie, with my laptop in my knee and are just enjoying the last hours of this amazing tuesday that's brought a lot of happy news, one of them - I did good on my mathtest:) Now there's just one final exam and then I'm done! Soo to celebrate this tuesday, I think we should light up some candles -which is the coziest thing I know. All above is from ILVA, and really reminds me to pay a visit there as soon as possible;) Hihi, sleep tight cuties!

LOVE,
LINE

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Grattis till dina provresultat! :) XO

    SvaraRadera
  2. Åååå,vad du är duktig! Mysig bild.Kramar från Maggan

    SvaraRadera
  3. Nicky: Åh, tack!:):)

    Maggan: Tack så mycket, gick säkert extra bra för att ni höll tummarna;) Sov gott! Kramar Line

    SvaraRadera