1/03/2012

A rainy Tuesday-inspiration





Hej sötnosar! Hoppas att ni också är inomhus i skydd från stormen idag. Här a casa Line & Martin har det lagats mat och äpplepaj. Väldigt mysigt! Finns inte så mycket annat att göra när det är världens oväder utanför. Jag var faktiskt ute en kort runda på stan i eftermiddags och det mina vänner ska jag säga er, var INTE kul. Orkanstormar och ösregn har en förmåga att dra ner shoppingsuget ehrmmm... Tur då att man kan shoppa på nätet, fick hem både min kuvertväska & handukarna som jag klickade hem i förra veckan idag:) 
Hey sweeties! I'm staying at home, cuddling up in the sofa today to hide from the very strong winds outside. I tried talking a short walk earlier today, but rain and stormy weather tends to bring your shopping-mood down..;) Luckily there's shopping on the net, and today I recieved the bag and towels I ordered last week. Happines:)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar