1/18/2012

My view on a rainy wednesday


Bonjour bellissimas! Sitter här med en kopp te och ska hugga tag i några timmars matteplugg. Och såhär ser min utsikt från skrivbordet ut. Det gäller att göra det mysigt omkring sig när man ska plugga. På söndag är det nämligen prov. Det näst sista provet av fem, så ni får hålla tummarna för mig. I mean it, det behövs;) När jag är färdig med provet på söndag så tänkte jag ha en riktig myssöndag som inkluderar att köpa massor med modetidningar, få massage av pojkvännen och kanske ett biobesök. Lite belöning så att säga;)
Bonjour bellissimas! I'm sitting here at my desk, sipping on some hot tea and are preparing myself for some hours of math-studying. And this is my view. Love lighting candles and cozying it up when I'm studying. On Sunday I will write a really important math-test, so you'll all hold your fingers crossed right?;)
Now. LOOOOOTS OF LOVE,
LINE!

2 kommentarer:

  1. Vi i Furulund håller tummarna för dig på söndag!Trevlig lykta,förresten.

    SvaraRadera
  2. Hej Maggan! Hoppas allt är bra med er och tack för att ni håller tummarna;)! Jag vet, visst är den fin?;) Tycker jättemycket om den, tack!

    Kram,
    Line

    SvaraRadera