1/15/2012

Beautybox


Hej min sötnosar! Nu är jag allt lite trött. Har städat hela vår lägenhet och det ni, det tog banne mig tid idag. Fyra timmar för att vara exakt. Men nu har jag tvättat, dammsugit, dammat och flyttat runt saker här hemma till perfektion;) Men från en sak till en annan, jag tänkte visa er vad som finns i min necessär just nu, vilket ni kan se på bilden ovan, men för att vara mer exakt:

Puder - MAC "Studio Fix"
Foundation - Clinique
Mascara - Clinique "High impact curling mascara"
Rouge - FACE "Körsbär"
Läppglans - Make Up Store "Princess"

Ha nu en mysmysig kväll bellissimas!

Hey sweethearts! I've just finished up a cleaning-marathon at home. For four hours. That's good exercise my friends;) Haha but everything is very shiny and pretty here now, so it was definitely worth it;) From one thing to another, I want to show you what's in my beautybox at the moment, which you can see in the picture above:

Powder - MAC "Studio Fix"
Foundation - Clinique
Mascara - Clinique "High impact curling mascara"
Rouge - FACE "Körsbär"
Läppglans - Make Up Store "Princess"

Now. Have a loooovley evening bellissimas! 

LOVE,
LINE

2 kommentarer:

  1. Du har en liten blog award att hämta inne hos mig ;) :) XO

    SvaraRadera
  2. Åh, men tack söta du, det får jag genast spana in!

    Stor kram!

    Line:)

    SvaraRadera