12/29/2011

Just click it!

Vet inte vad som föll i mig igår, men shoppade det gjorde jag minsann. Från bästa platsen också: i min fluffiga säng med en kopp te. Det blev två handdukar från By Malene Birger som jag drömt om i typ ett år. Jag vet att det kanske kan tyckas lite överdrivet att drömma om ett par handdukar. Men det är där jag befinner mig i livet just nu. En ny handduk är 1000 gånger mer eftertraktat än en drink-kväll ute. Så är det när man börjar närma sig klimakteriet, medelåldern mm, ens intressen byts liksom ut. På tal om drink-kväll så tänkte jag ägna mig åt det så fort februari och därmed också matte C-kursen är avklarad. Åh, fattar hur gott en mojito kommer smaka då. Efter 4 månaders total plugg&jobb-isolering. Mina smaklökar kommer go crazy. Antagligen mina dans-gener också. Gud vad jag villar bort mig här, skulle ju berätta att jag även klickat hem kuvertväskan ovan från Asos. Oemotståndligt fin! Så, nu har jag informerat er om mina senaste inköp, mina framtidsplaner och vill bara poängtera att jag alltså inte befinner mig i klimakteriet/medelåldern. Jag bara beter mig som det just nu. Så nu återstår bara att önska er alla en fin dag! Hörs snart sötnosar;)

I've shopped til I've dropped yesterday honeys;) The towel above from By Malene Birger & the handbag from Asos are now on a safe journey straight to my mailbox;)

XOXO,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar