12/26/2011

Hi all you Christmas-babes!

Hej alla söta! Oj, nästan en hel vecka har gått sedan jag skrev sist... Men nu är jag tillbaka efter julens alla sammankomster. Utvilad, en aningens för mätt och tok-glad för alla julklappar - precis som det ska vara;) Julafton och juldagen spenderades på Österlen, för första gången firade vi jul i vår sommarstuga och det var precis så mysigt som man tänker sig att en jul på landet ska vara, förutom snön så fanns alla ingredienser där: glögg framför brasan, julpromenad över åkrarna, en förvirrad tomte och massor med småsyskon och kusiner som är jul-uppspelta, dramatiska Trivial Pursuit-uppgörelser och en kväll som avslutades på bästa sätt med ett mysigt bad i nya badkaret med min man. Och idag har vi först hälsat på min pojkväns familj och fullkomligt blivit överrösta med julklappar och mat. Och efter det hälsat på hos min pappa och hans flickvän för matrunda nummer två och ännu mera sällskapsspel. Fast istället för Trivial Pursuit så spelade vi ett nytt spel som hette (D)RAW och var som man kan gissa av namnet lite "rått" med snuskiga ord som skulle beskrivas med teckningar. Galet roligt!
Nu däremot är det slutspelat och slut-ätet och jag tänkte krypa ner i sängen och kanske se ännu ett avsnitt av Modern Family. Jag älskar den serien, verkligen ÄLSKAR!
Ses snart babes!
Hey sweethearts! I hope you all had a cozy and warm Christmas:) I'm back after a little blog-vacation, having spent Christmas at the countryside, with long walks, hot cocoa infront of the fire and lot's of love and gifts I'm now ready to get back in business;)

LOTS OF LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar