11/06/2011

Day Home & Decoration


Med ny lägenhet i åtanke har jag gått och blivit mer eller mindre inredningsgalen. Numera är inredningstidningshögen lika hög som modetidningshögen. Och idag spenderade jag & min man flera timmar på Ikea och Ilva i inspirationssyfte. Ett märke som jag tycker är väldigt bra på att göra de där extra fina hem-accessoarerna är danska DAY. Svart, vitt, gammelrosa, brunt & silver. Stilrent blandat med bohemiskt dansk. I LIKE!

Och på Ilva, I went totally nuts. Haha utropade små förtjusta "åhh" "iiih" "titta vad fiiin" åt allt. Fick med mig några fina saker hem bla. en spegel, tvål & ett L för LINE, LOVE, LIVE som Martin så fint sa det;)

NU: söndagsmys!

As we're getting an new apartment soon (I hope!) I've gotten completely interior-nuts;) I buy as much interiormagazines as fashion. And today we went to danish interiorstore ILVA to get some inspiration. And ended up with a new mirror and things for the bathroom. (If I could I would have bought the whole store;)) A brand that's really good at interior is DAY which things you can see in the collage above. Black, white, pink, brown, silver. A perfect mix between bohemian & clean. 

NOW: Sundaycuddyling

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar