10/24/2011

Starry skies & love highs

"Hon låg med huvudet mot hans bröst. Hörde hans hjärta slå, samtidigt som vinets mjuka berusning och hans armar vaggade henne under den bara stjärnhimlen. Genom de mjuka bubblorna i poolen. Han kysste henne i nacken och hon tittade upp mot stjärnorna och kände hur hon rös. Kunde det verkligen kännas så här bra? Och när han viskade i hennes öra att han älskade henne, så föll en stjärna över den mörka storstadshimlen och då visste de båda två på något vis att ja, det kunde det"


Har haft en magisk helg med min älskling i Köpenhamn. Han överraskade mig med att ha bokat om vårt rum till Penthouse-sviten, med stor himmelssäng och ett eget rooftop-spa. Och jag kände mig som världens mest älskade prinsessa när vi låg där i tillsammans under stjärnorna. Eller det gör jag fortfarande. Han får mig alltid att känna mig bra, min fina, fina man♥ Här kommer lite bilder från vår helg!

"She rested her head upon his chest. Feelt his heart beating, as the soft feeling of the redwine they drunk earlier encountered her body and his arms gently wandering upon her body while they lay under the bare sky. Through the soft bubbles in the ppol. He kissed her neck and she looked up at the stars, and felt her body shiver. Could it really feel this good? And when he whispered in her ear how much he loved her, a star fell over the dark citysky, and then they both in some kind of way knew, that yes, it could"

I've had a magical weekend with my love in Copenhagen. He surprised med by reebooking our room to the Penthouse-suite, with an enormous bed and our own rooftop-spa. I feelt like the worlds most loved princess laying there under the stars. Or I still do. He always makes me feel good my man♥ Here are some pictures from our stay: 











 LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar