9/11/2011

Soft Colours

Älskar de här mjuka färgerna på topparna i kollaget ovan. Förföriskt fina! 
Har ni haft en fin helg? Själv sitter här framför datorn och jobbar lite. Regnet öser ner utanför, jag är inne på dagens tredje kopp te och allt känns sådär härligt höstigt. Älskar att jobba hemifrån! ( resultatet får ni snart se;))

Igår efter jobbet åkte jag & min M hem till Bjärred. Där satt vi på altanen & drack prosecco i solen med resten av släkten och firade min lillebror ( som för länge sedan är mycket större än mig:p) som fyllt 20! Av oss fick han en röd & blå-rutig skjorta från Samsö Samsö som han passade tokbra i ( och jag kände mig väldigt stolt över min goda smak:p) Sedan fortsatte kvällen med grillat kött, potatisgratäng, rödvin i mängder och avslutades med äpplekaka. Himla fin kväll!


I love the soft colours of the tops in the collage above! Smashingliscious!
I hope you all had a nice weekend:) I'm spending my sunday infront of my dear Macbook, working a little. The rain is pouring down outside, I just made the third cup of tea and I couldnt be happier, love working from home! ( I'll show you the result soon;))

Yesterday, me & my darling M went home to Bjärred after work. There we enjoyed prosecco in the garden with the rest of my family who was gathered to celebrate my little brother ( who's waaay bigger than me:p) who turned 20 this week! We gave him a red & blue shirt by Samsö Samso, which he looked smashing in ( ..and I felt very good with myself for my fashionsense:p) Then the evening continued with grilled meat, potatoes au gratin, tons of redwine and was ended with a deliscious applecake. Lovely dovely night!

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar