9/26/2011

Bedside stories

Hello babies!
Atm: Befinner mig i sängen med min man. Gör tyvärr inga barnförbjudna saker utan jag ser på matte-videor (hahaha) och Martin läser Café - den moderne mannens bibel. Det var jag som introducerade den för honom - något jag ibland ångar djupt när jag får se de obligatoriska, yppiga utvikningsbilderna. ( Varför finns det inga halvnakna män i Elle - hallå jämställdhet) men utöver dessa så är det faktiskt en riktigt bra tidning;)  
Har haft en underbar helg som inletts med barnpassning av mina småsyskon Alva (5) och Viggo (3). Mycket mys! Lördagen spenderades strosandes i Malmö och jag lyckades köpa med mig hem ett livs levande pistageträd som jag verkligen är jättekär i. Nu saknas bara en stor lägenhet så det får plats. Kvällen spenderade jag med Elin & två flaskor rött. Inte var;) Otroligt mysigt! Gårdagen tänkte jag ägna åt jobb & bloggande. Men det visade sig att jag glömt laddaren till min laptop på jobbet... Så jag fick ta en helt datorfri dag och det ni, det var faktiskt riktigt skönt. Ska nog inför det en gång i veckan framöver. Sååå det var nog allt, Hörs snart igen cheerybabies!



Hello babies! Atm you can find me in bed with my man. Unfortunetly not doing any else but me: studying math and Martin reading Café - the modern mans bible. It was me who introduced him to it and sometimes I deeply regret it when I see the obligatory girl-posing-in-underwear-pics. ( I mean why aren't there any naked men in Elle, I mean equality!:p) but ignoring the naked girls, it's actually a really good magazine!
I've had the loveliest weekend, which began with me & Martin babysitting my little sister Alva (5) and Viggo (3) very, very cozy! Saturday we spent strolling at the streets of Malmö, eating lunch at a tapasbar and me buying a Pistachio-tree that I'm deeply, deeply in love with. Now I only have to get an bigger apartment so it fits;) I spent the evening with Elin & two bottles of red. Amazing! And yesterday I meant to work from home and blog. But I forgot the laptop-charger at work so instead I spent the day in the sun reading magazines, not too bad;)

LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar