8/23/2011

To the wrong address tihi!



haha jag dör. Fick precis ett sms av min pojkvän där han berättade att han råkat skicka det här sms:et som var ämnat till mig, men som hamnade hos en av hans polare: " I'm proud of you honey! You are amazing in soo many ways ♥ Miss U! :)" hihi sånt kan bli så himla pinsamt om man skulle skrivit något lite mer barnförbjudet (som man lätt kan göra en seg eftermiddag på jobbet) eller något som personen som får smset inte vill höra. Nu när jag gått över till en I-phone har jag börjat tänka extra mycket på det, känns som att just I-phones har lite lätt för att skicka fel, det går så fort liksom.


Har ni råkat skicka fel något pinsamt någon gång? Tell me!


Haha omg! Just got a text from my boyfriend saying he accidentally send his friend a text that was meant for me:"I'm proud of you honey! You are amazing in soo many ways ♥ Miss U! :)" haha texts like that can be soo embarrassing, for example if you were to put something a little less appropriate  ( which you easily can do a slow afternoon at work) or something that the person who gets the text doesn't want to hear. Now when I've converted to an I-phone I've got to think more about this little problem, in some way it feels like it's easier to text wrong with an I-phone.

Has anyone of you sent a text to the wrong person? Please tell me!


LOVE,
LINE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar