8/07/2011

Sunday stuff


Om det blev en lyckad kväll igår? Jadååå:)! Hallondrinkarna hade stor framgång. Jag var fin i min Sicilienklänning. Rebecca & Fiona var grymma. Trots kickers-stilen. Martin var snygg och vi hade taxi-flyt:)

Nu däremot är jag lite småbakis. Ja, fortfarande. Trots min bakishet har vi hunnit med en runda till Topshop. Hittade en uuuuuunderbar blommig klänning i vintage-stuk. Ska visa snart. Såå fin!  Sen åt vi på McDonalds. (obligatoriskt dagen efter) och så handlade vi lite mat. That's about it. Och så tittade vi på en dokumentär om chimpansers homosexualitet. Väldigt intressant när hjärncellerna är lite halvt på... Kvällen lär fortsätta i samma lugna anda. Tänkte göra lite köttbullar snart. Det är vår grej. Jag gör köttbullarna, Martin potatismosen. Tillsammans är vi oslagbara! ;)

Hoppas ni också har en mysig söndagskväll,
Big kiss from your favorite miss,

Line

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar