8/25/2011

Almost Famous - Wildfox Fall 2011








Wildfoxs lookbooks är alltid lika fantastiska! Men höstens lookbook tycker jag är den finaste jag sett! Helt magiskt fin är den. Kanske är det för att Almost Famous är min absoluta favoritfilm och när jag var yngre levde jag i den. Eller drömde mig bort i den kanske man kan säga. Se trailern nedan så förstår ni kanske varför just den här filmen tilltalade en 15-årig tjej.

Wildfoxs lookbooks are always amazing! But this one for fall is the absolutely most gorgeous lookbook I've ever seen! It's magical. Maybe it's because Almost Famous is my favorite movie and when I was younger I lived in it. Or dreamed of living in it. See the trailer below and you may see why this movie was so compelling for a 15-year-old girl.

LOVE
LINE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar