9/18/2011

Sunday thoughts & feelings

Spenderar min söndag i sängen med nya tidningar, tända ljus och Gossip Girl i bakgrunden. Just the way I like it.

...Det är söndag nu, regnar gör det också och av någon anledning är jag väldigt trött. Typ som om jag varit ute hela natten eller sprungit ett maratonlopp. Men jag är väldigt, väldigt lycklig. Och om jag innan hade söndagsångest, så ser jag nu verkligen framemot att gå till jobbet imorgon. Det handlar väl om att hitta rätt antar jag. Att jobba med något du verkligen tycker om. Inte bara tar dig igenom för att få pengar på kontot. Och att jag råkar ha världens finaste pojkvän hjälper också en del. Och att mina framtidsplaner börjar blir tydligare. Inte helt klara, men jag vet och känner mer åt vilket håll jag vill. Åh, Line för 2 år sedan hade aldrig trott att allt skulle bli såhär bra. Inte för att jag var olycklig då, men jag var väldigt, väldigt vilsen. Men alla vägar leder någonstans och nu har de på något vis lett mig alldeles rätt.


It's Sunday now. It's raining and for some reason I'm very tired. As if I'd  been up all night or run a marathon. But I'm very, very happy. And if I before felt Sunday-angst, I'm now really looking forward going to work tomorrow. It's about finding home I guess. To work with something you really love. Not just puts money in your account. And the fact that I happen to have the most amazing boyfriend in the world helps a bit. And that my future is a little bit moore clear now. Oh, Line two years ago would never believe things would turn out this good. Not that i was unhappy then, but I was very, very lost. But all paths leads somewhere and now in someway they've led me excactly to the place I want to be.

LOVE,
LINE

1 kommentar:

  1. vilket vackert armband.

    /MsSophie
    http://www.improveme.se/mssophie

    SvaraRadera